2014. május 25., vasárnap

Prológus

-Laura-

Fáradtan léptem be az ajtón. Vége a sulinak, és még élek.
- Megjöttem! - kiáltottam és a konyhába sétáltam. Mindketten ott voltak és mosolyogva figyeltek. Apu a háta mögül előhúzott egy borítékot.
- Bontsd ki! - nyújtotta át mosolyogva. Mi ez? Mindjárt megtudjuk. Kinyitottam, és kiszedtem ami benne volt. Elkerekedett a szemem, és a szám elé kaptam a kezemet, ezzel tompítva a kitörni készülő sikítást. A borítékban... 4 JEGY VOLT AFRIKÁBA!!! Amióta az eszemet tudom el akarok jutni oda.
- Megkapta? - lépett be vigyorogva Vanessa, a nővérem.
- Igen! - ugrottam a nyakába még mindig sokkolt állapotban. - Nagyon köszönöm! Családi öleléés!
El sem hiszem! Afrika... Holnap este indulunk szóval S.O.S. állapot uralkodott a házon.
- Sárga, vagy kék bikini? - rohant be már nem tudom hanyadjára Vanessa két ugyanolyan fazonú fürdőruhával.
- Vanessa, ez a kettő teljesen ugyanolyan. Mindkét szín jól áll neked, és egy bikini nem lesz elég. - hajoltam ki a gardróbomból, és az ágyamon lévő nyitott bőröndbe dobtam két piros és egy sárga fürdőrucit. Vállat vonogatva kiment.
- Hogy állsz? - nézett be mosolyogva anyu.
- Rosszul. - fordítottam felé a bőröndömet, amiben csak az a három darab bikini volt.
Anyu ott maradt segíteni és este 11-re készen is lettünk. 1 hónap Afrikában. Vajon milyen lesz?

-Ross-

Épphogy kiléptünk a backstage-be, anyu sorban leültetett minket a kanapéra.
- Miközben ment a koncert apátok ezeket szerezte. - mondta, és szétosztott köztünk 5 borítékot - Ryland már megkapta az övét. Ell vadul elkezdte feltépni a borítékot, majd elordította magát.
- AFRIKAAAAAA!!!!
Erre a mondatra egyszerre bontottuk fel a borítékunkat. Mindenki máshogy reagált: Riker megköszönte, Rydel sírt örömében, Rocky és Ell viháncolva ugráltak, én meg csak arra tudtam gondolni, hogy mit vigyek magammal.
Hazaérve mindenki berontott a saját szobájába és megpróbálta a lehető legpótolhatatlanabb holmijait összecsomagolni.
- Ryland, kell neked az sporttáska? - kérdeztem a sárga bőröndömön ülve. Ry olyan "ezt most komolyan gondoltad?" képpel nézett, majd folytatta a pakolást. Leszálltam a bőröndömről és elkezdtem selejtezni a cuccokat. Kell nekem az IPad-em? Oké, kell... és ez így ment egészen hajnali kettőig, és egyedül három pár zoknitól sikerült megválnom.

2 megjegyzés: